Skip to main content

Abivahendite e-teenuse arendamine

 

2019. aasta septembrist arendatakse abivahendite e-teenust Sotsiaalkindlustusameti iseteenindusse.

Abivahendite e-teenuse arendamise eesmärgiks on inimese jaoks lihtsa, loogilise ja mugava teenuse loomine läbi abivahendite protsessi digitaliseerimise, kus abivahendi soetamiseks vajalikud dokumendid liiguvad erinevate osapoolte vahel digitaalselt. E-teenuse loomise eesmärgiks on inimese jaoks paberivaba teenuse loomine, mis võimaldab asjaajamist optimaalse pingutusega.

Abivahendite e-teenuse arendused on planeeritud mitmesse etappi.

Esimeses etapis loodi digitaalne isiklik abivahendi kaart, mis võimaldab abivahendi tehinguid teostada reaalajas, arvutab tehingu vastavust abivahendite loetelu tingimustele ning kontrollib piirlimiitide arvestust. Esimese arendusetapi maksumus on 489 336,80 eurot ning valmimise aeg oli 2020. aasta IV kvartal. 

Järgnevate etappide raames on plaanis aruandluse ja arvelduse automatiseerimine, abivahendi tõendi väljastajatega liidestamine ning teenuseosutaja portaali loomine. 

Logo